konkurs rysunku satyrycznego * konkurs rysunkowy * konkurs plastyczny


Konkursy rysunku satyrycznego
 ::  Konkurs rysunku satyrycznego?  ::

Oferta
Organizacja ogólnopolskiego konkursu na rysunek humorystyczny (satyryczny) o określonym temacie 


Wprowadzenie 
Rysunek humorystyczny jest łatwo przyswajalną dziedziną rozrywki dla każdego, niezależnie od miejsca zamieszkania, wykształcenia i wieku. Oglądanie rysunków wykonanych przez mistrzów prasowej kreski daje każdemu nie tylko miłe i niezapomniane wrażenia estetyczne, ale też w niewymuszony sposób wprawia w dobry humor. Rysunek satyryczny jest wciąż niedocenianym narzędziem reklamy i marketingu. Stosunkowo niskim kosztem można osiągnąć znakomite efekty, często lepsze niż osiągany przy pomocy tradycyjnych metod reklamy. Dodatkowo plon konkursu jest namacalnym efektem działań marketingowych, który można wykorzystać nie tylko obecnie, ale też w przyszłości. 

Dla kogo ta oferta?
Kreatywne agencje reklamowe, które wciąż nie wykorzystały wszystkich potencjalnych możliwości reklamy dla dobra swoich klientów. 
Firmy produkcyjne, handlowe i usługowe - pojedynczo lub działające w ramach jednej branży. 
Władze mające za zadanie propagować piękno i potencjał ekonomiczno-kulturalny swego regionu lub miasta 
Organizacje propagujące swoje działania, popularyzujące jakieś idee 

Jakie korzyści?
Konkurs rysunkowy to okazja do stosunkowo niedrogiej, ale skutecznej reklamy tego, co chcesz wypromować. Znakomita okazja dotarcia do określonej grupy osób lub do tzw. szerokiego odbiorcy. Organizacja konkursu, niezależnie od jego plonu (ilość konkursowych prac) to okazja zaprezentowania szerokiej rzeszy klientów tego, co chcesz im przekazać. To niebanalny pretekst do propagowania idei, reklamy produktu lub firmy. To skuteczny przekaz, odbierany nie jako rozpoznawalna przez każdego reklama, ale jako informacja. Bo o idei, temacie konkursu dowiadują się nie tylko zainteresowani rysownicy, ale też wiele innych osób. 

Dlaczego my?
Doświadczenie. W ostatnich latach organizowaliśmy lub współorganizowaliśmy z powodzeniem szereg tego typu konkursów
Siła dotarcia. Co jakiś czas wysyłamy mailing informacyjny do 100 rysowników polskich, a o konkursie możemy poinformować dziesiątki tysięcy osób - naszych czytelników (nasze ogólnopolskie czasopisma, Internet, mailing rozrywkowy). 
Kontakty. Mamy stałe i dobre kontakty z duża liczbą rysowników prasowych - zarówno tych znanych od lat, jak i zdolnej młodzieży. 

Po co konkurs?
Plon konkursu - to zwykle setki prac, wykonanych przez grafików profesjonalnych i półprofesjonalnych, na co dzień publikujących w prasie. Im temat ciekawszy, a pula nagród wyższa (bardziej interesująca) - tym większy plon konkursu. Od Ciebie będzie zależeć jak najefektywniej wykorzystać fakt zorganizowania konkursu. Możesz zorganizować huczne ogłoszenie jego wyników, połączone z wernisażem wystawy pokonkursowej oraz bankietem, o czym chętnie napisze prasa, powiedzą dziennikarze radiowi, a migawki z tej uroczystości być może pokaże telewizja? Pomyśl ile kosztowała by Cię tradycyjna kampania reklamowa o podobnym zasięgu. Możesz wydać atrakcyjny katalog, w którym znajdą się najlepsze konkursowe prace. Nagrodzone rysunki możesz wyeksponować, wieszając je w ramkach, w hallu firmy. Pokonkursową wystawę możesz zaprezentować w innych miejscach kraju. A poza tym wspierasz kulturę. Wszystko to będzie pracować na Twoją reklamę.

Może jednak zagraniczny? 
Jeśli Twoja firma ma zasięg (lub ambicje) większy niż ogólnopolski, może warto pomyśleć o zorganizowaniu w Polsce międzynarodowego konkursu na rysunek humorystyczny? Jeśli chcesz, zorganizujemy konkurs o randze międzynarodowej. Dowie się o nim kilkuset rysowników mieszkających na całym świecie, a informacje o konkursie znajdą się w popularnych narodowych serwisach dla rysowników. To, wraz z atrakcyjną pulą nagród, gwarancja dużego odzewu wśród artystów zagranicznych, którzy nadeślą konkursowe prace z niemal wszystkich kontynentów. 

A może konkurs dla młodzieży?
Niewykluczone, że masz nieco inne założenia niż te które opisano powyżej, więc zależy Ci aby dotrzeć do młodzieży? Może jednak zorganizować masowy konkurs plastyczny, w którym wezmą udział uczniowie podstawówek, gimnazjów i szkół średnich? Albo chcesz wspierać młode talenty, organizując konkurs dla uczniów liceów plastycznych? O tym konkursie dowiedzą się nauczyciele, uczniowie i ich rodzice. 

Podsumowanie
Jak widzisz - możliwości jest wiele. Od Ciebie zależy czy i w jaki sposób chcesz je wykorzystać. Powyższe pomysły możesz wykorzystać we własnym zakresie. A może jednak lepiej zrobić to z fachowcami, robiącymi to skutecznie od lat? 

E-mail


Nasze inne oferty:

Organizacja tematycznej wystawy rysunku satyrycznego

Rysunki humorystyczne, ilustracje, inne - dla agencji reklamowych, redakcji, firm

Karykatury rysowane ze zdjęć - dla osób prywatnych i firm

Rysowanie karykatur na imprezach - wyjazdy



Strona główna

 (c) Rysunki.pl